Dagens låtar!

Som ni alla vet så la jag upp en sak som hette Dagens låtar förra gången jag bloggade. Dem typ 3 dagarna jag bloggade :p tänkte fråga om ni vill att jag ska göra det igen? Eller det är ingen fråga jag ska göra det! På denna blogg ger man saker vettu..finns undantag så jag tar också men det behöver vi inte gå in på..hahahaha. Iaf dagens låtar går till som så att jag lägger upp 2 eller tre eller ja så många låtar jag känner för som jag gillar just den dagen och vill dela med mig av :) (kommer även skriva vilken genre det är)


Kommentarer
Postat av: Camilla Nilsson

Jag vill absolut att du lägger upp låtar, bra låtar tack!

2011-11-08 @ 19:14:57
URL: http://camillakauppinilsson.blogg.se/


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0