Smeuw ja ett roligt ord helt enkelt

Smeuw är ett roligt ord. Det låter kul när man Säger det men det har ingenting att göra med det jag tänkte säga med jag kom inte på någon rubrik så det blev bra. Har bloggat i typ sådär 3 dagar och har inte riktigt kommit in i hela grejen men iaf om det nu är någon Som läser min blogg så vill jag bara säga att jag i princip bara bloggar på kvällarna med tanke på att allt viktigt i mitt liv händer här hemma. Om det nu inte är någon som självklart jätte gärna vill veta vad jag gör på dagarna på jobbet...men känns ganska vårtlöst (worthless) fattar ni... Nä inte jag heller men sånna saker kommer liksom upp i huvudet ibland och då måste man ju dela med sig. Har däremot skrivit lite om mina favorit intressen (musik och spel) som ni kan klicka in på i flikarna någonstans här på bloggen. Om det nu skulle vara intressantare än mitt jobb dvs hahahahahahhaahah


Kommentarer


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0