Torsdags mys!

Idag så var jag sugen på att lyxa till det lite med maten så jag köpte pesto och tagatelli pasta! Va så jävla gott så åt upp det innan jag hann ta bild...sry! Idag var jag också så jävla glad för jag insåg att bönan fått tillräckligt med hår för en liten tuppkamm! Awsome! Så stolt, min dotter har hår! Kändes som att det var en toppen torsdag idag också så nu har jag bestämt mig för att pussa och busa med min fru lite extra ikväll för hon är så vacker, omtänksam och alldeles underbar <3 kommer lägga in nya låtar senare också så fort jag har bestämt mig för vilka som förtjänar att vara dagens låtar!


Kommentarer
Postat av: Din svärmor

Snygg frisyr!

2011-11-10 @ 21:32:20
Postat av: Din svärmor

Snygg frisyr!

2011-11-10 @ 21:32:48


Ingen reklam tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0